FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl Reklama: Oryginalne części do Renault w iParts.pl

Kontakt z administracją


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Master 2002 silink 2.5 DCi 120km
Autor Wiadomość
Michal1987 

Auto: Renault Master
Silnik: 2.5 DCi
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 1
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2013-10-25, 13:23   Renault Master 2002 silink 2.5 DCi 120km

Witam mam wielki problem z masterem . Przebieg 270tyś km . Jest świeżo po regeneracji turbiny , regeneracji 2 wtrysków 2 są nowe , nowe świece żarowe , planowana głowica . nowy rozrząd , regeneracja pompy wtryskowej , nowe oleje i filtry , uszczelka pod głowicą , uszczelniacze itp. Po złożeniu wszystkiego masterek odpalił bez problemu ale cały czas kopci
nie ma mocy , i nie równo pracuje na biegu jałowym . Po podłączeniu pod komputer nie ma żadnych błędów . Turbina sprawdzana jest dobrze zregenerowana , wtryski 3 raz były sprawdzane są OK . Ciśnienie na listwie jest dosłownie idealne nie spada i utrzymuje się po zgaszeniu . Ciśnienie sprężania 37 na wszystkich czyli nie najgorzej jak na ten przebieg . Ale auto dalej nie jedzie PROSZĘ O POMOC ! Na kompie nie ma ani jednego błędu ..
_________________
DAnuta
 
     
REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online



 
 
dawidek6 

Auto: Renault
Silnik: Laguna
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 1
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2013-11-17, 18:47   Naprawa turbosprężarki

Problemy z turbosprężarkami dotykają coraz większej liczby aut. Choć teoretycznie turbina powinna starczyć na całe „życie” silnika, z wielu powodów jej żywotność okazuje się znacznie krótsza. W dieslach trwałość turbiny szacuje się na około 150-200 tys. km. W jednostkach benzynowych wytrzymują one nieco dłużej, co wynika m.in. z prostszej konstrukcji, a także z innych warunków pracy. W przypadku silników Diesla zdecydowana większość turbosprężarek ma konstrukcję ze zmienną geometrią, przez co wzrasta ich cena, a naprawa jest niemożliwa bądź nie przynosi spodziewanych efektów. W benzyniakach jak na razie stosuje się niemal wyłącznie turbosprężarki ze stałą geometrią, które się regeneruje, i to z dobrym skutkiem. Jest to możliwe ze względu na łatwy dostęp do oryginalnych części zamiennych. Jeśli do tego warsztat wykonujący regeneracja turbosprężarek ma odpowiednie wyważarki (również do wyważania dynamicznego), zregenerowana turbina pod względem jakości powinna dorównywać nowej, a koszt naprawy to 600-1200 zł. Naprawa nie zawsze możliwa Naprawa turbiny ze zmienną geometrią budzi dużo kontrowersji. Producenci nie dostarczają do nich oryginalnych części, poza tym warsztaty nie dysponują specjalistycznymi urządzeniami do pomiaru natężenia przepływu powietrza. Z tych powodów teoretycznie nie ma możliwości wykonania profesjonalnej naprawy takiej turbosprężarki, dającej gwarancję, że będzie miała ona odpowiednią wydajność przy konkretnych obrotach silnika. Zobacz pracownię regeneracji turbosprężarek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Hosting dla forum zapewnia: Zapleczowo.pl

Strony internetowe Poznań | Mechatronika - portal branżowy| Mapa strony

Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.