FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl Reklama: Oryginalne części do Renault w iParts.pl

Kontakt z administracją


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Twingo RS 133 KM
Autor Wiadomość
TomekWizja 

Auto: renault clio
Silnik: 1.4
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 2009-03-11, 11:29   Renault Twingo RS 133 KM

Witam wszystkich pasjonatów marki Renault.
Zapraszam do przeczytania testu Renault Twingo RS z silnikiem 1.6
OTO LINK DO TESTU
 
     
REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online



 
 
Tomik 
Mod Team

Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II/Suzuki Burgman
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i / 400
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 713
Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-03-11, 13:23   

No fajna strzałka :-D
_________________
Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
 
 
     
Just me 


Auto: Master
Silnik: 2,5dci
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Cavan
Wysłany: 2009-03-22, 05:33   

ja wole clio z silnikiem 2l f4r brwi przy starcie zostaja w bagażniku :evil: jechalem takim potworkiem jeden tatus kupil go swojemu synkowi jako pierwsze autko cud ze synek wciaz zyje przyjechal cal i zdrowy na pierwszy przeglad
 
 
     
Krzychu 
Administrator


Auto: Megane
Silnik: 1.9 dTi
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 422
Skąd: Koło
Wysłany: 2009-03-22, 09:20   

Ja strasznie lubię takie niepozorne autka mały ale dużo potrafi :D
_________________
Forum Renault Megane, Scenic i Fluence
Hosting www - Zapleczowo.pl
 
     
Prezes 
Mod Team

Auto: L II Ph II
Silnik: 2,0 dCi
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 334
Skąd: okolice Wrocka
Wysłany: 2009-03-22, 09:26   

Jednak większy zawsze bezpieczniejszy w razie czego ;-)
 
     
Just me 


Auto: Master
Silnik: 2,5dci
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Cavan
Wysłany: 2009-03-23, 00:02   

Swiete slowa Prezes jednak czasami odrobina szalenstwa nie zaszkodzi
 
 
     
Tomik 
Mod Team

Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II/Suzuki Burgman
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i / 400
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 713
Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-07-05, 19:06   

Taaa widzę zdziwione twarze kierowców w be-emach jak na światłach zostają w tyle . :mrgreen: Bezcenna reakcja :-D :-D :-D
_________________
Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
 
 
     
MtK 

Auto: Twingo RS
Silnik: 1,6 133
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-11-03, 19:27   

Witam wszystkich mój pierwszy post.
Do zeszłego roku używałem Renault Megane R26, na początku tego roku zmieniłem go na Lancera Evo IX. po zakupie lancera doszedłem do wniosku że używanie go na codzień jest męczące. Do maja używałem do jazdy codziennej Clio II 1,2 8v ale niestety po wystrzale opony wpakowałem się w płot i samochód poszedł do kasacji. Jako że u mnie w domu Renault to jedyna marka od 8 lat, aktualnie w domu Laguna III ojca i Clio III matki, w międzyczasie tak jak pisałem Megane R26 i Clio II do tego wcześniej dwa megany II i I w wersjach Classic.
Po wypadku zostałem zmuszony do zakupu jakiegoś samochodu do codziennej jazdy. Z ogromnym sentymentem podszedłem do Twingo RS. Auto odebrałem pod koniec września. Wersja bez pakietu CUP gdyż auto sportowe mam a seryjne zawieszenie wystarcza do bardziej agresywnego prowadzenia. Auto prowadzi się bardzo pewnie, bardziej bezpośredni układ kierowniczy zaskakuje gdyż Renault zazwyczaj cechuje kiepska precyzja. Trochę brakuje sztywności ale planuję założenie rozpórki na kielichy. Auto dość sprawnie porusza się po torze, kontrola trakcji pozwala na lekki odjazd tyłu, da się zrobić fińskiego flicka. Trochę za bardzo blokuję przepustnicę na wyjściu z zakrętu. Bardzo często mam gaz w podłodze a auto traci obroty.
Moje wrażenia, bardzo pozytywne. Samochód bardzo dynamiczny przy masie nieco ponad 1000kg 133km daje dużo możliwości w mieście jak i na trasie. Zawdzięczamy to przedewszystkim skrzyni z Clio II RS 182. 8,7sek do 100 to może nie rakieta ale na polskie warunki robi wrażanie. Bardzo sprawnie wyprzedza i przyspiesza nawet powyżej 170km/h. Prędkość maksymalna wg licznika 221km/h ale aż tak bym w to nie wierzył choć myślę że 200 przekroczyłem.
Trochę odstrasza wykończenie. Deska rozdzielcza, drzwi, podłokietniki z tyłu wykonane z twardego plastiku jak w najtańczym Twingo, pozostawia lekki niesmak. Reszta natomiast ok. Kierownica obszyta perforowaną z podbitką. Półkubełkowe fotele z naszywkami Renault Sport, pomarańczowe pasy, nakładki na pedały dają świetny efekt. Czekam na gałkę zmiany biegów i mieszek z alkantary jak z wersji CUP dostępnej w Angli.

Spalanie ok 10-11l na 100 przy mojej dość agresywnej jeździe. Auto potrafi spalić tak samo 7 jak i 15l jest to wykonalne.
_________________
Samochody:
Lancer Evo IX P03 360-420KM w zależności od mapowania
Twingo RS 133KM
Laguna III 2,0 16v 141KM Privilage
Clio III 1,2 Tce 101KM
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Hosting dla forum zapewnia: Zapleczowo.pl

Strony internetowe Poznań | Mechatronika - portal branżowy| Mapa strony

Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.