FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl, www.renaultforum.pl, www.mechatronika.eu, www.ruzam.pl, Reklama: Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kontakt z administracją


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
interflu 

Auto: Master
Silnik: 2,5 dCi 120 KM
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-22, 13:38   Problem z odpalaniem

A więc
Jest zimno, samochód odpala za pierwszym razem bez żadnego zastanawiania i od razu coś zbija go z obrotów, i gaśnie. I tak dwa trzy razy w zależności jak niska temperatura. (jak jest powyżej powiedzmy + 5 stopni to odpala od razu i jest ok). Aż w końcu odpala i trzyma sie na obrotach.
Ale samochód ma coś takiego że jak jest zimny to jedzie powoli jak żółw (to dobrze bo tak miał od nowości taka blokada żeby się rozgrzał), dopiero jak się zagrzeje na dwie kreski na wyświetlaczu po zatrzymaniu wtedy ma pełną moc i turbo załącza.
Oprócz tego ma jeszcze ograniczenie do 120 km/h.
Jeśli ktoś ma również coś takiego jak ograniczenie póki zimny to napiszcie.
Zastanawiam się czy po nocy może odczytuje niska temperaturę i to coś blokuje obroty, żeby się rozgrzał i wtedy pozwala odpalić. Czy to możliwe?
Prosze o jakieś sugestie.
Nie był podłączany pod kompa.
 
     
REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online



 
 
Trojan 

Auto: Tfingo & Ram
Silnik: spalinowy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-04-05, 21:50   

to co piszesz jest jak najbardziej nieprawidłowością .
auto po zapaleniu nie ma prawa zgasnąć - musi być jakaś usterka .
nie ma też żadnych ograniczeń mocy w stosunku do temperatury .
podpowiem Ci tylko tyle że podpinając do diagnozera zwróć uwagę na warości ciśnienia raill (wartość żądana i zadana powinna być zbliżona) oraz ciśnienie doładowania (także porównie odchyłki) . nieraz komputer nie zgłasza błedów (bo byś napisał że świeci kontrolka) dlatego nie bez znaczenia jest wartośc widziana przez sterownik temperatury silnika i powietrza a jeśli jest to także paliwa.

co do ogranicznika prędkości to nie spotkałem się z ograniczeniem do 120 (raczej 90) bo nie ma takich przepisów w UE co by wprowadzały takie restrykcje . no chyba że zabudowa jest jakaś specjalna lub ogranicznik predkości jest funkcją obsługową .
 
 
     
buniusie 

Auto: renault
Silnik: 1.6
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 48
Skąd: działdowo
Wysłany: 2014-12-06, 18:30   

Proponuje jechac do servisu na diagnozę
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Hosting dla forum zapewnia: Zapleczowo.pl

Strony internetowe Poznań | Mechatronika - portal branżowy| Mapa strony

Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.